Στα τέλη Μαρτίου του 2016 και για 17 μέρες, 2 φιλικά ζευγάρια κάναμε ένα road trip στην Δυτική Ακτή των ΗΠΑ. Τα παρακάτω κείμενα αποτελούν ένα πλήρες itinerary του ταξιδιού που κάναμε, με όλες τις λεπτομέρειες που περιλαμβάνουν το που μείναμε, που φάγαμε, ποιες διαδρομές ακολουθήσαμε, τι χρειαστήκαμε, κόστη και εντυπώσεις.

Το ταξίδι στην Δυτική Ακτή των ΗΠΑ το προετοιμάζαμε περίπου 8 μήνες. Η απόφαση πάρθηκε τον Ιούλιο του 2015 και τα αεροπορικά εισιτήρια κλείστηκαν στις αρχές Σεπτεμβρίου 2015 μετά από ενδελεχή έλεγχο των τιμών για περίπου 15 μέρες. Αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε με United Airlines και η αρχική πτήση που κλείσαμε ήταν από το London Heathrow στην Washington DC και από εκεί στο Las Vegas. Επιστροφη είχαμε κλείσει από San Francisco για Washington DC και από εκεί στο London Heathrow. Τελικά ή United Airlines έκανε μία αλλαγή στο πρόγραμμα και πετάξαμε από  London Heathrow στο Houston και από εκεί στο Las Vegas. Η πρώτη πτήση ήταν 11 ώρες και η δεύτερη τέσσερις. Το ειστήριο μετ’ επιστροφης κόστισε 662 λίρες το άτομο. Αξίζει να σημειωθεί ότι πετάξαμε Μεγάλη Παρασκευή του Καθολικού Πάσχα που γενικά τα εισιτήρια είναι πιο ακριβά από ότι άλλες ημερομηνίες καθότι ειναι αργία.

ΜΕΡΑ 1: LONDON-LAS VEGAS

Πετάξαμε από το Λονδίνο στις 9 το πρωί και φτάσαμε στο Las Vegas περίπου στις 8 το βράδυ τοπικής ώρας. Η πρώτη γνωριμία με την πόλη γίνεται από το αεροπλάνο. Από πολύ ψηλά φαίνονται τα φώτα της πόλης και όσο κατεβαίνει το αεροπλάνο νομίζεις ότι έχουν στήσει ένα τεράστιο Λουνα Παρκ στην μέση της ερήμου, πράγμα που δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Το αεροδρόμιο του  Las Vegas βρίσκεται περίπου 4 χιλιόμετρα από το Strip ( έτσι ονομάζεται η κεντρική οδός με τα ξενοδοχεία), οπότε ο πιο φτηνός και γρηγορος τρόπος για να πάμε στο ξενοδοχείο ήταν το ταξί. Υπάρχουν websites που σας λένε πόσο περίπου θα κοστίσει το ταξί από το αεροδρόμιο, ώστε να είστε προετοιμασμένοι. Υπάρχουν επίσης και λεωφορεία που χρεώνουν 9 δολλάρια για να σας κατεβάσουν στο Strip. Αν είστε 2 άτομα και το ξενοδοχείο σας είναι στην άλλη πλευρά του Strip ίσως να συμφέρει, αλλά δεν αξίζει η ώρα που θα χάσετε. Το δικό μας ήταν στη μέση του Strip και πληρώσαμε $22 για 4 άτομα. Υπάρχουν κάποια καλά applications και websites που υπολογίζουν το ποσό που θα πρέπει να πληρώσει ένας τουρίστας για κάθε διαδρομή στο Las Vegas. Εμεις χρησιμοποιούσαμε το Taxi Fare Finder και γενικά δεν έπεσε ποτέ έξω.

Μείναμε στο Westin Las Vegas που είναι ξενοδοχείο που ανήκει στην Starwood το οποίο ήταν ένα στενό κάτω από το Bellagio και το Flamingo και μολονότι το καζίνο του ήταν μικρό και άδειο, ως ξενοδοχείο ήταν πάρα πολύ καλό, με μεγάλα καθαρά δωμάτια, καλή θέα και δωρεάν πάρκινγκ. Στο ξενοδοχείο ήμασταν περίπου στις  9 το βράδυ, τακτοποιηθήκαμε και βγήκαμε για την πρωτη βόλτα γνωριμίας με το Las Vegas.

Μιας και οι μπουφέδες των ξενοδοχείων ειχαν κλείσει (σταματάνε στις 10μμ) είχαμε κάνει μια λίστα με εστιατόρια των κοντινών μας ξενοδοχείων (Bellagio, Caesars, Paris, Cosmopolitan, Planet Hollywood) για να πάμε να φάμε. Μετά από μία μεγάλη βόλτα στο Bellagio και μία ακόμα μεγαλύτερη στο Caesar Palace  φάγαμε στο Metropolitan του Caesar που είχε καλό φαγητό και λογικές τιμές (περίπου $25 το άτομο). Γενικά σε όποιο εστιατόριο φάγαμε στο Las Vegas δεν μείναμε απογοητευμένοι.

Η βραδιά έκλεισε με μία τελευταία βόλτα από το Bellagio για να δούμε τον «Βοτανικό Κήπο» που αλλάζουν κάθε μήνα. Ο «Βοτανικός Κήπος» του Bellagio είναι το πιο βασικό αξιοθέατο του ξενοδοχείου. Κάθε ξενοδοχείο στο Las Vegas έχει ένα (ή και περισσότερα) αξιοθέατα που συνήθως είναι δωρεάν και που καλό είναι να τα σημειώσετε από πριν ώστε να ξέρετε τι θέλετε να δεί τε.

Περίπου στις 2 τα ξημερώματα φυγαμε απο το εστιατόριο, περάσαμε μέσα απο το καζινο που έσφιζε απο κόσμο και πήγαμε για ύπνο.

ΜΕΡΑ 2: LAS VEGAS

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε πολύ νωρίς καθότι από το jet lag όλοι σηκωθήκαμε κατά τις 6. Η πρωινή βόλτα στο Las Vegas είναι εμπερία. Πρώτα πρώτα, για τους περισσότερους είναι απλά το τέλος της βραδιάς. Λίγο μετά το ξημέρωμα στο δρόμο συναντούσαμε άτομα που (πραγματικά!!!) έψαχναν να βρουν το ξενοδοχείο τους ή απλά περπατούσαν ελπίζοντας ότι θα δουν κάτι που να τους το θυμίζει (ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν σε εμάς). Πρώτη στάση το εσωτερικό του Bellagio το οποίο όταν είναι άδειο από κόσμο, είναι απλά μαγευτικό. Οι εξωτερικοί του κήποι είναι επίσης πολύ όμορφοι. Σίγουρα θα ξοδέψετε αρκετή ώρα στο ξενοδοχείο. Δευτερη στάση το Cosmopolitan. Πολύ καλό ξενοδοχείο, πολλά γλυπτά και πίνακες ζωγραφική στο εσωτερικό του, αλλά τίποτα εντυπωσιακό όπως τα υπόλοιπα ξενοδοχεία που είδαμε στην συνέχεια της ημέρας.

Κατόπιν πήγαμε να παραλάβουμε το αυτοκίνητο μας, ένα ολοκαίνουργιο Toyota Rav-4 με μόλις 5000 χιλιόμετρα το οποίο θα μας συντρόφευε για τις επόμενες 12 ημέρες. Κατόπιν ξεκινήσαμε την βόλτα μας στα ξενοδοχεία από το Caesars Palace και το ενυδρείο του και κατόπιν στα Forum shops (ένα τεράστιο εμπορικό μέσα στο Caesars Palace) όπου σταματήσαμε για να δούμε το Fall of Atlantis show.

Τα αξιοθέατα του Las Vegas είναι πάρα πολλά, αλλά τα περισσότερα είναι μουσεία που έχουν και μία (κάπως ακριβή) είσοδο. Τα κοιτάξαμε στους οδηγούς ένα-ένα, αλλά καταλήξαμε ότι θέλαμε να περπατήσουμε σε όσο περισσότερα ξενοδοχεία γίνεται από το να περάσουμε όλη την ημέρα μας σε ένα μουσείο. Ωστόσο, αν έχετε σκοπό να μείνετε στο Las Vegas περισσότερο καιρό, ίσως να αξίζει να ψάξετε τα μουσεία καθότι μερικά έχουν πολύ ενδιαφέροντα εκθέματα. Εκτός όμως από τα μουσεία (από τα οποία δεν επισκεφθήκαμε ούτε ένα), όλα τα ξενοδοχεία έχουν ένα ή περισσότερα αξιοθέατα. Εμείς μπήκαμε σε αρκετά ξενοδοχεία και καταγράψαμε τις εντυπωσεις μας από το καθένα από αυτά.

Οι ταξιδιωτικοί οδηγοί προτείνουν στους επισκέπτες που έχουν λίγες μέρες να δουνε τα Venetian, Bellagio and Caesars Palace (με αυτή τη σειρά) και δεν έχουν καθόλου άδικο. Μετά τη βόλτα μας στο Caesar’s και το Bellagio ακολούθησε το Venetian που είναι υπέροχο. Μέσα στο ξενοδοχείο έχουν δημιουργήσει μία μικρή Βενετία, με ποταμάκια που κυκλοφορούν γόνδολες, μικρογραφίες των πλατειών της Βενετίας, όλων των ειδών τα μαγαζιά, και τοιχογραφίες Βενετσιάνικων κτιρίων. Νομίζω πως ήταν το δεύτερο πιο εντυπωσιακό ξενοδοχείο από όλα όσα είδαμε. Στην πρώτη θέση θα έβαζα το Bellagio λόγω του show με τα συντριβάνια το οποίο παρακολουθήσαμε την επόμενη μέρα, οπότε θα αναφέρω παρακάτω.

Μετά το Caesars και το Venetian πήγαμε στο Palazzo για να χαζέψουμε τον καταρράκτη του και μετά σταματήσαμε να ζαζέψουμε τους καταρράκτες και το «ηφαίστειο» στο Mirage. Μετά κατευθυνθήκαμε στο Wynn που είχε ιδιαίτερη διακόσμηση με ένα μεγάλο κήπο με στολισμένα δέντρα μέσα στο lobby. Επίσης είχε και ένα καφέ μέσα σε έναν τεχνητό κήπο που κατέληγε σε ένα καταρράκτη. Εντυπωσιακό ξενοδοχείο. Στη συνέχεια ακολουθήσαμε τον κόσμο που πηγαινοερχόταν στο Strip φορώντας μαγιό και καταλήξαμε στο Encore που είχε Beach Party σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, τον οποίο δε μπορέσαμε να δούμε (αλλα μάθαμε ότι είναι μία πισίνα με μέγιστο βάθος τα 50cm) καθότι η ουρά έφτανε τα 100μ και συν τοις άλλοις όλα τα εισιτήρια ήταν προπωλημένα εδώ και μέρες όπως μας είπαν. Το εσωτερικό του ξενοδοχείου ήταν πολύ όμορφο και αποφασίσαμε να κάνουμε την πρώτη απόπειρα να βγάλουμε όλα τα έξοδα της εκδρομής «σηκώνοντας» το καζίνο. Τελικά μετά από μία ώρα Black Jack ήμασταν ακόμα στα χρήματα μας και αποφασίσαμε να φυγουμε για να ετοιμαστούμε για το “O” show στο Bellagio το οποίο είχαμε κλείσει σχεδόν τρεις μήνες πριν.

Για το “O” ό,τι και να γράψω είναι πραγματικά λίγο. Ηταν το καλύτερο show που εχω δει στη ζωή μου και το προτείνω σε όποιον πάει στο Las Vegas ακομα και για μία νύχτα. Τα εισιτήρια είναι τσουχτερά (πάνω από 100 ευρώ το φτηνότερο), αλλά τα ακροβατικά τόσο στον αέρα όσο και στο νερό του Cirque du Soleil ειναι καταπληκτικά. Ωστόσο υπάρχουν πάρα πολλά show σχεδόν σε κάθε ξενοδοχείο της πόλης. Ο μάγος David Copperfield εμαφνίζεται στο MGM, η Mariah Carey τραγουδούσε, σωσίες του Elvis Presley, δεκάδες musicals, burlesque και πάρα πολλά άλλα. Πριν διαλέξετε σε ποιο/ποια θα πάτε προσπαθήσετε να έχετε διαβάσει τι υπάρχει. Πάντως και δεύτερη φορά να πήγαινα, στο “O”  θα ήθελα να ξαναπάω.

Μετά το “O” στο Bellagio αποφασίσαμε να πάμε είτε στο The Henry στο Cosmopolitan, είτε στο Gordon Ramsey’s Burger στο Planet Hollywood. Τελικά επιλέξαμε το πρώτο και μολονότι δεν ήταν άσχημο, ήταν το χειρότερο από όσα δοκιμάσαμε στο Las Vegas. Μετά το φαγητό φύγαμε για το MGM, το ξενοδοχείο που εμφανίζεται ο David Copperfield για να πιούμε ένα ποτό σε κάποιο από τα μπαράκια του. To MGM δεν μας ενθουσίασε ούτε ως χώρος ούτε ως επιλογές για ποτό ή φαγητό. Στο δωμάτιο φτάσαμε περαπατώντας απο το MGM κατα τις 2 τα ξημερώματα. Η επόμενη μέρα είχε εκδρομή στο Grand Canyon.

ΜΕΡΑ 3: LAS VEGAS – GRAND CANYON – LAS VEGAS

Το επόμενο πρωινό ξεκινήσαμε για το Grand Canyon West Rim.  Η αλήθεια είνια ότι το West Rim δεν είναι μέρος του «αληθινού» Grand canyon. Για να πάτε εκεί θα πρέπει να οδηγήσετε περίπου 5 ώρες από το Las Vegas και για ημερήσια εκδρομή είναι δύσκολο. Αν θελήσετε να επισκεφθείτε το South Rim ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε την πιθανότητα να διανυκτερεύσετε εκεί. Εμείς αποφασίσαμε να οδηγήσουμε για το West Rim το οποίο είναι μόλις 2 ώρες απόσταση και δεν απογοητευτήκαμε καθόλου. Δε μπορώνα σκεφτώ πόσο πιο εντυπωσιακό θα μπορούσε να είναι το South Rim από αυτό που είδαμε από το Eagle Point.

Μερικές πληροφορίες για το West Rim. Το  West Rim ανήκει στην Hualapai tribe και γι αυτό έχει εισιτηριο. Υπάρχουν 3 ειδών εισιτήρια. Εμείς πήραμε το Golden Package που στοιχίζει μαζί με φόρους $80,94 το άτομο και περιλαμβάνει εισοδο στο Skywalk, γευμα, και μεταφορά από το πάρκινγκ στο Hualapai ranch, στο Guano Point (Skywalk) και στο Eagle Point.

Με το αυτοκίνητο φτάνει ο επισκέπτης μέχρι ένα σημείο από εκεί και μετά στα τρια σημεία που ανέφερα παραπάνω πάει με ένα λεωφορειάκι. Τα σημεία αυτά απέχουν μεταξύ τους περίπου 5-10 λεπτά και εκεί ο επισκέπτης μπορεί να μείνει όση ώρα θέλει. Η πρώτη στάση ειναι το Hualapai ranch το οποίο έχει μία ρέπλικα κτιρίων που βλέπουμε στα γουέστερν. Ενα saloon, μια φυλακή και ένα μαγαζί με δωρα. Μεγάλη αποτυχία, δεν αξίζει να παραμείνει κάποιος πάνω από 10 λεπτά. Η δεύτερη στάση ειναι το Eagle Point όπου βρίσκεται και το Skywalk, μία γυάλινη γέφυρα που μοιάζει να κρέμεται στο κενό. Μπορεί το Skywalk να μην είναι κάτι το τρομέρο, αν και το γυάλινο πάτωμα είναι ιδιαίτερο, ωστόσο η θέα του Grand Canyon ακριβώς δίπλα από το Skywalk ειναι καταπληκτική. Ειναι ουσιαστικά η πρώτη γνωριμία του επισκέπτη με το Grand Canyon και ειναι μία καταπληκτική εικόνα. Το τρίτο και τελευταίο σημείο ειναι το Guano Point που ειναι και αυτό με την καλύτερη θέα. Βλέπεις καθαρά τον Colorado river και έχει και έναν βράχο το “Highpoint Hike” που έχει θέα 360 μοιρών στο Grand Canyon και στον Colorado River. Ειλικρινα καταπληκτικό τοπίο.

Στο Grand Canyon καθίσαμε περίπου 5 ώρες και κατόπιν πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Πριν φτάσουμε στο Las Vegas, σταματήσαμε να θαυμάσουμε το Hoover Dam. Είναι ένα καταπληκτικό κατασκευαστικό έργο και θα σας πρότεινα να σταματήσετε και να περπατήσετε στο φράγμα και ίσως να επισκεφθείτε και το μουσείο για να διαβάσετε πως κατασκευάστηκε.

Στο Las Vegas επιστρέψαμε γύρω στις επτάμιση το απόγευμα και αποφασίσαμε να δειπνήσουμε σε κάποιον από τους διάσημους μπουφέδες των ξονοδοχείων. Το Bellagio είχε μία αναμονή περίπου δύο ώρες, οπότε πηγαμε στο Paris όπου και περιμέναμε περίπου μία ώρα, αλλά δεν μείναμε παραπονεμένοι. Με κόστος περίπου $40 το άτομο φάγαμε μία μεγάλη ποικιλία φαγητών για κάθε γούστο.

Μετά το δείπνο περάσαμε απέναντι για να παρακολουθήσουμε το show των συντριβανιών στο Bellagio. Υπάρχει ένα show που διαρκεί 3-4 λεπτα (ένα τραγουδι) κάθε 15 λεπτά. Εμείς μείναμε να δούμε 3 «παραστάσεις». Κάθε «παράσταση» είναι διαφορετική και πάντοτε εντυπωσιακή. Η υπόλοιποη νύχτα ήταν αφιερωμένη στα καζίνο για τους άντρες της παρέας και στις βόλτες για τις κυρίες. Δυστυχώς δε καταφέραμε να γεμίσουμε με δολλάρια τις άδειες βαλίτσες που είχαμε φέρει ακριβώς γι αυτό το σκοπό, αλλά δε τα πήγαμε κι άσχημα.